موسسات مالی و اعتباری و دیجیتال ساینیج ها

banks-digitalsignage

موسسات مالی و اعتباری و دیجیتال ساینیج ها

امروزه در موسسات مالی و اعتباری با وجود فضای راحت بوجود آمده، مشاوران ارتباط بهتری با مشتریان بر قرار می کنند. موسسات مالی و اعتباری با استفاده از دیجیتال ساینیج ها در داخل و بیرون موسسه، به تبلیغ نرخ اعتباری خود، آموزش مالی و نمایش برنامه های خود می پردازند. از طرف دیگر دیجیتال ساینیج ها به تقویت نام تجاری کمک کرده و موجب حفظ وفاداری مشتریان می شود. دیجیتال ساینیج ها با نمایش کلیپ ها، برنامه های مورد علاقه مشتریان و… باعث می شود زمان انتظار برای مشتریان کاهش یابد.

گزارشات نشان می دهد افراد با مشاهده دیجیتال ساینیج ها رضایت بیشتری از خود نشان داده اند و  انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری در موسسات مالی و اعتباری داشته اند. دیجیتال ساینیج ها همچنین موجب کاهش هزینه نیروی انسانی شده و چون دیگر نیاز به آموزش کارکنان نیست در زمان نیز صرفه جویی کرده است. هزینه های چاپ پوستر، نشریه، کاتالوگ و …. را نیز کاهش داده است. یکی از مواردی که باعث شده صاحبان موسسات مالی و اعتباری از داشتن دیجیتال ساینیج ها رضایت کافی داشته باشند این است که دیگر نیاز نیست کارمندان در خارج از وقت اداری آموزش ببینند. مشتریان با مشاهده دیجیتال ساینیج ها اطلاعات بیشتری کسب کرده و در تقویت حفظ مشتریان کمک کرده است.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *